Fredagsmys med Lundby-tjejorna och tjejkväll med Tazza.

Igår vare fredag och då jobbade jag dag. Fick skjuts (rättstavlat Lisa?) av Marcus. Han var ändå vaken för han hade varit och hämtat Tazza på morgon. Petra är visst borta på kurs och kommer hem ikvälll någon gång. Så nu är jag och Tazza hemma här själva eftersom Marcus är iväg på julfest med jobbat. Jovisst har han redan åkt fast klockan bara är mitt på dagen. De skulle nämnligen träffas lite innan. Marcus sa att vi fick ha tjejkväll, jag och Tazza, vilket vi tänker ha, eller snarare tjejeftermiddag. Dvs. mysa i soffan och titta på film eller så ska vi baka tills Petra kommer vid kl.19. 

            

Men fredag var det ja. Marcus hade trampat i något äckligt så det luktade verkligen spya i hela bilen när han kom och hämtade mig efter jobbigt. Höll på att spy själv. Tur att jag hade min halsduk som jag kunde andas i. Var sedan till Emma S. på kvällen. Jag, Emma, Emma och Lisa träffades och lagade mat tillsammans. Vi tittade även på Idol lite i bakgrunden och jag är så glad att Moa inte är i final :) Sen blev det så klart vindrickande och massa prat :) 

            
            


Kommentarer
Postat av: lisa

STAVLAT hahahahaha

2011-12-03 @ 17:41:43
Postat av: Segersten

Madde, skicka dina bilder till mig..

Postat av: Madde

Haha fan va dumt Lisa!



Emma, var inte så många mer jag tog :(

2011-12-04 @ 19:14:54
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback