Kräftor, sol, shopping och minigolf

Igår kväll for jag hem till mamma och Sandra för en liten kräftkväll. Första kräftorna får iår och de var så klart supergoda :) Jag älskar kräftor. Eller aa när de är goda alltså ;) Jag hade med mig två klänningar till mamma också. En som är för lång och en som var trasig. Hon lagade den trasiga och skulle lägga upp den andra nu i veckan, blir bra :)
Sandra har varit i Turkiet och då hade hon köpt en fin nyckelring och en liten tygportmonä (hur stavad det egentligen?). Har iallafall en mycket snäll lillasyster ♥

          
     
      
                       


Idag har det varit sol hela dagen ♥ Dessvärre så sov vi lite länge så vi hann inte åka och bada någonstans. Dessutom hade jag ingen bikini heller som jag kunde ha. När vi var till Ånnaboda hade jag min vanliga BH. Jag ville ändå ut i solen så jag och Marcus packade ihop lite solsaker och la oss här nere på gården. Haha. Svettigt blev det! Tror inte att jag fick någon färg dock :( När vi inte orkade mera gick vi in, fikade, duschade och sen övertalade jag Marcus att vi skulle till Marieberg Gallerian. Marcus stannade i bilen och sov i bilen, hahah och jag var inne och shoppade. Blev 2 bikinis rikare (satte ihop dem själv, så de matchar inte så bra, men man får ta vad som finns så här i slutet på säsongen). Köpte även 2 BH:ar. Byxor behövs ju snart då hösten närmar sig så jag köpte två par treggings från Cubus. Ja vad mer... Sportbh, örhängen och ett linne från H&M. Gick fattig men glad ut till Marcus i bilen :) 

Vi åkte sen vidare till Gustaviks äventyrsgolf - minigolf. Det började bra med lite folk som spelade och jag ledde, men sen vet jag inte vad som hände. Tävlingsnerverna störde mig som vanligt och jag förlorade med ca 4 slag. Haha. Typiskt. Hade varit skönt och vinna!

             
             
             


Nu håller vi på och tvättar och under tiden kläderna och så ska torka ska vi titta på nya avsnittet av True blood :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback