Idooooooool!!

Nu har det dragit igång. IDOL! Yes. Haha. Hoppas det blir en bra säsong. Men de har skickat vidare rätt många redan så det verkar förhoppningsvis lovande. Men gud just nu är det en sångare som är värre än mig som sjunger. Stackars krake han blev rätt ledsen...

Idag har jag även kollat på Halv åtta hos mig och tyckte att det var jättekul. Speciellet värdinnan Irinia. Vilken rolig kvinna :)

Lite om TV kanske? Tittade på Lite sällskap igår. Filip och Fredriks nya program och vilka sär det var med där då. Men kul vare, så det ska ses nästa måndag kl.22 också, haha.


Gårdagens stora besvikelse som förstörde hela min dag var att cykeln pajja. CP cykel. Lämnade in den på lagning efter jobbet igårkväll och idag när de öppnde ringde de och sa att det som egentligen är trasigt kostar 900 kr att fixa. Njaa det har jag väl ingen lust att betala. Så de satte bara på en ny kedja. Men shit vad det knakar när jag trampar och det gjorde det inte förut. Asskumt att det kan ha blivit så bara för att kedjan hoppa igår. Visst jag kastade cykeln lite när jag inte fick på kedjan igen. Men ändå. Det är andra gången jag lämnar in cykeln där och får tillbaka det med ett nytt fel jag inte hade innan. Förra gången var det växlarna.
Skulle kosta 1200 att renovera cykeln men tror att det skulle gå på mera. Bästa vore nog om jag kunde köpa en ny cykel men korg :) Men har inte råd :(


XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Älska idol...



Haha kolla också på "lite sällskap" igår.. Haha, va lite kul..

Postat av: Emma

Jag hoppas verkligen att du inte lämnade in cykeln i affären som ligger typ brevid Diana?? Den suger, ägaren luras och är helt dum i huvudet. Isåfall är cykeldoktorn bättre, som ligger bredvid Malins hembageri. Puss =)

2010-09-10 @ 07:18:19
Postat av: Madde

Var precis det jag gjorde eftersom jag gick förbi där på vägen hem och såg att man kunde lämna lapp. Men de på Cykeldoktorn är också knäpp. När jag var där en gång lovade han mig en rostfri kedja men sen när jag skulle hämta cykeln hade jag fått en vanlig iallafall. Måste kanske kolla på affärer i stan istället kanske?

2010-09-10 @ 17:57:57
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback