Trettonde oktober och det är mammas födelsedag

Har ringt min kära mamma 3 ggr idag men hon vill visst inte svara, hehe. Har iallafall skrivit Grattis på facebook.

Jag hade tänkt tvätt efter jobbet idag, för jag gjode inte det sist jag skrev men så klart var det redan någon som hade bokat tvättiden. Var typ bara idag jag kunde innan NY. Har massor med tvätt. Men jag kanske hinner iaf 2 maskiner innan jobbet imorgon. Tvättstugan var bokad imorgon kväll så hinner ingen maskin efter jobbet.

Någe roligt är iallafall att Hurts skiva kom i brevlådan idag :) 89 kr kosta den bara på cdwow.se och fri frakt. det går oftast fortare att få grejerna än det står också. Gillar den sidan :) Det dumma är bara att eftersom det är en engelsk sida så brukar de inte ha någon swe sub på deras filmer. Och vissa filmer finns inte ens i region 1, (eller är det 2 vi har?). Men skivor går bra att beställa :) Billigare än cdon, men annars gillar jag cdon :)

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Känner att jag orkar ingenting.
Ska bara säga att vi fick schemat idag och jag är ledig hela julen :D YES!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt! :D GRATTIS

Jag vill ha jul Nuuuuuuu

2010-10-14 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback