Idol kvalveckan är över.

På fredag börjar Fredagsfinalerna på Idol och för er alla som missade det idag och ev. tänker titta på reprisen i helgen. Men hör ska inte väntas. Utan de som gick vidare är: Geir, Elin, Linda, Alice, Daniel, Olle, Sassa, Andreas, Minna, Linnea och Jay. I slutet stod det mellan Madeleine, Chris och bratt-Andreas och Andreas gick vidare. Jag är besviken. Tycker att Madeleine sklle gått vidare istället.

Mina favoriter av Idol 2010 än så länge är:
- Jay
- Linnea
- Daniel
- Elin

Vilka är era? ;) haha..


Har jag något mer att säga om sista kvalet i Idol? Njee.. Ut med Andreas, Geir och Linda så fort som möjligt så blir jag nöjd :)
Men ingen kommar att slå Erik från förra året.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Heja Jay!!!!!

Men som sagt, ingen slår Erik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback