Saturday

Tror ni inte att jag vaknade strax efter 07 imorse? Jovisst gjorde jag det. Och som lite extra trevligt så drömmer jag att jag jobbar hela tiden. Haha, inte konstigt att han är helt slut helta tiden opm man inte kan slappna av ens när man sover. Förresten hade Johanna frågat avd.chefen om hur det ser ut till hösten. Hon fick till svar att de hade överbemannat men att hon kunde inte säga något, men att de hade för mkt ssk var en sak som var säker iaf. Jaha. Kanske dags att bli arbetslös i september då?

Nog om det.

Visst hade vi skönt väder idag? Jag cyklade hem till Lundby och blev helt svettig. For först hem till farmor och farfar för att hälsa på lite. Farmor mår inte så bra, hon har nyligen fått veta att hon har diabetes och att det är någe fel på skäldkörteln. Sen var visst inte hennes blodtrycksmedicin så bra för henne så hon har trappat ner på den, men mår nu väldigt dåligt istället, hon kan typ inte stå på benen. Som om bröstcancern i höstas inte räckte?

Nu pratade jag nyss med Lisa och vi ska träffa Annica m.fl. utanför ICA om 45 min. Måste städa och fixa mig innan dess. Så stress.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback