Kanske dags för en uppdatering

Var ett tag sen jag skrev nu. Men har inte fått några kommentarer så det är kanske ingen som har saknat mitt skrivande?

Anledningen till min frånvaro är ett massa jobbande och sen ett internet som inte alltid fungerar. Har varit en lite jobbig vecka på HD-mott, det har fattas massor av folk så jag fick komma tidigare i onsdags så jag kunde gå min HLR-utbildning, jobbade dubbelt i torsdags, dvs. både dag och kväll och sen som vanligt i fredags och extra igår. Idag är jag som tur är ledig, behöver verkligen vila. Börjar bli sjuk på riktigt, ont i halsen, magen, huvudvärk och trötthet. Men lång vila blire inte utan ska tillbaka till jobbet imorgon och sen göra en rak vecka. Längtar så tills lördag för då har jag 2 dagars ledigt.


I tisdags var jag ju ledig (efter att ha jobbat en långhelg) för då var tanken att jag skulle tatuera mig, men det blev inge bra. Skissen alltså, jag fick typ ont i magen när jag såg den. Kände mig duktig som klunde säga nej och inte bara köra på för att inte verka respektlös. Fick så klart inte tillbaka depositionen, men hellre 500 kr fattigare eller 2500 kr fattigare och en ful tatuering rikare.

Var hem till Lisa istället och träffade Bonzo. Så himla söt var han :) Saknar min Eila massa extra nu.


Igår var det äntligen lite sommarvärme och sol på eftermiddagen. Satte mig på en filt och läste en stund. Sen kom Rebecka, Ida och lilla Miranda hit. Vi grillade och pratade mest, var rätt sega allihopa, haha.

Har nog inge mer att säga nu.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag bevakar din blogg via bloglovin' så det är alltid kul när du skriver även om jag inte kommenterar! Krya på dig och slit inte ut dig...

2010-05-16 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback