Boooooooooring!!

Finns det någe tråkigare än One tree hill eller? Så jävla tråkigt äre. Men jag måste så klart se klart, även fast jag egentligen inte tittar, utan lyssnar mest när jag grejar med annat. Efter dagens avsnitt äre bara ett enda avsnitt kvar på hela serien. Så varför skulle jag inte se det liksom?

Gossip girl var mkt roligare att titta på istället. Även fast jag avskyr Serena. Hon är en äcklig självisk bitch och det är tur att hon bara är en karatär, haha.
Sen idag ska jag se The big bang thoery också, och det brukar alltid vara roligt :)

               


Haft tråkigt hela helgen också. Haha. Har jobbat fredag-måndag. Och efter jobbet har jag varit trött och haft massa huvudvärk så jag har legat i soffan och degat med Criminal minds (ja, jag vet det börjar bli för mkt serier). Har blivit rätt påverkad av allt hemskt man får ser. Typ som folk bryter sig in i kvinnors hem och våldtar/dödar än. Har börjat dubbellåsa och är livrädd varje gång jag kommer hem. Sen vill jag inte vara ute när det är mörk längre, iallafall inte själv. Paranoid much?

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback