Hospitering och ALERT

Igår efter jobbet hade jag och mamma en Rusta och Willys shoppingseftermiddag. Kom hem fattig. Kom dock hem sent för vi åkte och köpte blommor och en vas till min moster som fyllde i söndags. Sen åkte vi så klart hem till henne för att lämna dem. Mormor och morfar var redan där. Blev en liten överraskning, men det tyckte hon nog var kul :)

Sen inatt har jag sovit jättedåligt. Tror att det var för att jag var rädd att försova mig. Vaknade 3 ggr mellan 01-02 och tittade stressat på klockan. Kul liksom. Fick så klart stressa till jobbet imorse ändå. Var in till avd.93 och hospiterade idag. Gick med en ssk som inte hade så mkt att göra, så det var lite tråkigt, men men.
Imorgon ska jag på ALERT utbildning. ALERT står för Acute Life-Threatening Events Recognition and Treatment. Folk brukar säga att det är rätt kul så jag hoppas på det :)

Så nu ska jag sätta mig och göra instuderingsfrågorna vi har fått inför kursen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback