Great!

Jag gick till barnmorskan och skaffade p-piller för att slippa ha så jälva ont i magen hela tiden. Jag fick Cerazette för hon sa att de skulle vara de bästa. Och nu hade jag ont i magen 3 dagar innan mens, sen mens i 1 vecka, sen dirket ont i magen i ytterliggare 1 vecka och sen nu direkt efter det har jag haft mens i 1 vecka till (tror de kommer hänga i flera dagar till). Dvs. jag har haft ont i magen nästan varje dag i drygt 3 veckors tid. Great! Just nu är jag så jävla trött på det. Det är ju inte bara det att jag har lite ont. Just idag har jag skitont men dessutom är jag trött hela tiden. Vet inte om jag kommer palla 3 månader :(


Ikväll iallafall ska jag träffa Sanna och Rebecka på stan och ta en drink. Blir nog ett glas rött för mig, då kommer jag däcka när jag kommer hem sen. Kan vara bra om jag kan sova ordentligt inatt eftersom jag ska jobba imorgon, vilket jag även har gjort idag.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback