Julia, Ritz och jobb

Just nu doftar det gott i min lägenhet. Julia bakar Chocolate chip cookies som hon ska gå till AVA med imorgon. Men vi tänkte även provsmaka så klart. Hon bor ju hos mig i några nätter nu. Blir väl typ bara en natt till eftersom hon ska med bussen 03.50 (tror jag) på fredagnatt/lördagmorgon. Hon kom i tisdagskväll och då hade vi fest. Var riktigt kul faktiskt :) Var hemma hos mig först och sen gick vi till Ritz, var inte så jättemycket folk, men okej ändå :)

   
      

         

        

        
        

Jag (vi?) var lite bakis, trött och frysen (!) igår så det blev inte så mycket mera gjort än en sväng till bion. Såg The Imaginarium of dr.Parnassus med Heath Ledger och även Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell var med en sväng. Var lite annorlunda men bra.

Idag (efter att ha stått i duschen en halvtimme för att försöka tina upp) jobbade jag på vaccinationen. Var mycket barn och vissa var superduktiga och vissa skrek som as. Vissa var nöjda efteråt och sa att jag hade varit den bästa som någonsin stuckit dem, så då blir man lite glad :) Jag tror att det var sista gången jag jobbade med vaccinationen. De ska dra ner på stationerna och personalen, skulle väl vara nästa vecka jag skulle kunna få jobba men då är jag ju i Teneriffa.

På tal om jobb så ringde jag till min nya avd.chef på hemdialysen och hon sa att jag skulle få börja med min inskolning 1 februari. Känns bra!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Lisa

va du frysen? eller frusen?... svenskaläraren inom mig var tvungen att påpeka :P just jävlar du åker ju nästa vecka...vart skulle ni nu igen?

2010-01-07 @ 21:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback