Tandläkaren och Willys

Just nu sitter jag och lyssnar på 30 Seconds to Mars nya album This is war. Låten Kings and Queens är riktigt bra :) Tips! Den brukar visas på MTV också. Han ser rätt bra ut den där Jared Letho ;)

Trots att jag är ledig idag har jag varit uppe sen 08.30 eftersom jag var tvungen att åka till tandläkaren. Går fortfarande i Vivalla så det tar ju sin lilla tid att ta sig dit. Det mesta såg iallafall bra ut. Inga hål. Tur! Men jag måste tydligen börja använda tandtråd och så munskölj, men bara nån gång i veckan med sköljen. Jag passade även på att försäkra min mun.

Eftersom min mamma tyckte att det var viktigare att sy kläder till en dansare istället för att åka till Willys i Västhaga med mig igår, trots att hon lovat, så fick jag handla lite på Willys i Vivalla. Inte lika billigt, men ändå billgare med vissa saker där än på ICA, så jag handlade en del. Men fick inte med mig allt jag behöver eftersom jag var tvungen att släpa på skiten på bussen, så jag måste gå till ICA och handla lite potatis, mjölk och så senare idag.

Jag var ganska irriterad på massa saker igår. Kände mig iallafall lite bättre efter att jag ringt och klagat för Jossan. Haha. Det är tur att hon orkar lyssna på mig :)

Riktigt bra mår jag dock inte, har asont i huvudet jag haft det länge. Minst 1 ½ vecka. Men dum som man är har jag inte tagit någon Alvedon. Ska faktiskt ta det nu.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Stackars.. Hoppas huvudvärken går över.Var också hos tandläkaren igår, fast 9.20.. :)

Postat av: Louise A

Jag sitter och kollar på 30 s to mars just nu på MTV 2 =)

2010-02-09 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback