Idag har jag vaknat på fel sida...

Fast det stämmer kanske inte riktigt. Jag har inte varit sur eller otrevlig, jag har bara varit förbannad, trött och haft en allmänt dålig dag. Lite jobbig när man känner att det är en skitdag och så måste man iaf pallra sig ut i äckel snön och sen vara glad och trevlig på jobbet. Går liksom inte att ha dåliga dagar när man är sprillans ny på ett jobb. Jag har typ inte fattat någe på jobbet och blir bara irriterad.

Om det kommer fortsätta med att vara sånt här äckelväder så kan jag lova att cykeln får stanna hemma. Gick knappt att cykla till jobbet och hem gick inte alls så jag fick iallafall gå och släpa och halka med min tunga CP-cykel. Ont i magen och huvudet har jag också. Tror jag haft någon slags bakterie i tarmen eller någe liknande, men nu börjar det iallafall bli bättre. Något positivt.

Skitdag!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Hoppas morgondagen blir bättre <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback