Aswierd

Hoppas inte allt för många hann läsa det där extra inlägget som råkade komma med. Fattar inte ens att jag skrev det från första början, men nu är det iallafall borttaget. Måste ha blivit någe fel när jag fixade med kategorierna igår. På tal om dem så blir jag så irriterad för jag har verkligen gått igenom alla inlägg och satt dem under rätt kategori, vilket står i arkivet, men sen när man går in på bloggen och kollar under de olika kategorierna så är inte alla inlägg med :(

Igår slutade även min datormus att fungera. Gick inte att högerklicka och sen helt plötsligt gick det inte att klicka alls. Var knappt at tjag fick av datorn. Men som tur är fungerar den idag. Jag har börjat fundera på om det bor ett spöke i min dator, eller ett litet virus kanske? Hoppas inte.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Tur att det var den musen som pajja..:D Haha var bara tvungen.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback