Ny frisyr och Australia

Igår efter jobbet var jag till Fåfäng och klippte mig hos Åsa. Blev en framåtlutad page. Jag är väldigt nöjd. Dessvärre kan jag inte visa er hur det blev för bilderna blev inga bra. Ska hem till mormor ikväll och då får de hjälpa mig att ta kort. Det är inte så kort så jag får upp det i en liten toffs. Men jag funderar på om jag ska ha det ännu kortare. Har ju ingen lust att klippa mig snart igen för att det har blivit för långt liksom.

Igår kväll kom Becks hem till mig. Vi kollade på Australia (jättebra film!) och drack & åt gott. Jag hade fått för mig att filmen skulle vara dålig men vet inte vad jag hade grundat det på för jag hade inte ens sett trailern. Haha. Jag höll på att börja gråta och Rebecka hon grät. Men sen är den lite rolig också :)




                          

Imorse när jag vaknade hade jag mina leggings över huvudet (!) Har ingen aning om hur de kom dit. Haha. Jag var inte alls utvilad och det känns lite jobbigt. Pallrade mig iallafall upp och cyklade upp på stan för att skriva på namninsamlingen för Rim. Höll nästan på att börja gråta när jag gick därifrån. Usch.

Gick en sväng på stan för att lugna ner mig och nu sitter jag här.
Ska snart göra mig iordning så jag hinner hem till mormor till kl.16.30.

XOXO

Kommentarer
Postat av: jos

Bra gjort madde!!

2010-08-14 @ 14:37:52
Postat av: Louise

HAHAHA leggings på huvudet!! Du är så rolig. Jag minns i tältet när det var så jävla kallt och jag satte på mig ännu en tröja och du fräste i panik: "Vad gör du nu då, tar du på dig en tröja eller?!"

2010-08-18 @ 00:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback