Host host, att det aldrig blir bra.

Jag har inte tänkt på att man kan ta Alvedon mot halsont förrän förra somaren och nu vet jag inte hur jag har klarat mig utan dem tidigare? Känner mig rätt bra men så fort Alvedonet (och ibland Ipren) går ur kroppen blir det jävligt jobbigt igen. Tog en svalgodling på jobbet i fredag så vi får se om det visar på någe. Nästan så jag hoppas på en bakterie men tror att det är virus :(


Träffade Lisa, Dennis m.m. på Harrys efter jobbet i fredags iallafall. Drack den där nya Xidern med raspberry. Asgod :) Lite söt, men hallon är mina favoritbär :)
Sen igår var jag ledig och då var jag bara hemma och degade tills kvällen kom och jag for upp till Indigo för att äta där tillsammans med Rebecka och Sanna. Alltid lika gott :) När Sanna for till jobbet åkte jag och Rebecka vidare till Pitchers för ett glas rött.

Smålullig (efter totalt 2 glas) somnade jag gott i sängen igår men den sköna sömnen varade inte så länge för jag var tvungen att gå upp innan 07 eftersom jag började jobba då. Gick bra att jobba, men det var så seeegt, höll på att somna ett tag. Jag var inte den enda. Men nu äre snart vardag och då blir det mer fart.

Har äntligen tvättat upp min tvätt och diskat upp all skit nu som legat i typ 2 veckor. När dammsugaren åker fram vet jag icke men det borde bli snart. Jag undviker att titta ner i golvet.

Dags att hämta upp sista tvätten från torkskåpet?
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback