John Ajvide Lindqvist

På sistone har jag läst John Ajvide Lindqvist 3 första böcker dvs. Låt den rätte komma in, Hantering av odöda och Pappersväggar. De är väldigt bra. Men väldigt väldigt wierda. Pappersväggar är en samling på 10 noveller där den ena är konstigare än den andra. Sista novellen heter Sluthanteringen och är alltså sista kapitlet till Hantering av odöda. Det är skräck och påhitt. Och mycket påhitt är det. T ex en man som gapar så flyger djur in i honom. Hmm.. Haha. Men eftersom jag är rätt konstig så tyckte jag att det var kul att läsa dem. En novell skrattade jag typ ihjäl mig på när man fick veta vad det var för fel på 2 personer. Haha.

Nu har jag alltså bara Människohamn kvar att läsa, men den får vänta lite. Har lånat Charlaine Harris böcker av Kajsa som ska läsas :)


   
   

För övrigt har vi typ slut på vaccin på jobbet, så denna vecka håller vi bara på med registering och pappersarbete. Inte alls lika stressigt, men rätt långtråkigt.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback