E.S.T. (White Lies)

        If you tell me to jump then I'll die
        In my dreams I'm there
        I always hoped that I'd learn how to fly
        In my dreams I'm there

        I leave my memoirs in blood on the floor
       And my fears with the nurse on the stairs
       I'm only going where you'll be someday
       So don't say rest in peace in your prayers



Gud vad jag längtar tills på onsdag. Är så himla taggad :D


Idag hade tydligen tidningen fått för sig att vi fortfarande hade öppet på vaccineringen till kl.18 (vi ändrade förra veckan till 17, eftersom de aldrig var någon som kom då) och att det var öppet för allmänheten. Vilket inte är sant. Så det var anstormning på jobbet idag. I Väringen vaccinerade vi 240 st på 4 timmar. Typ hälften av tiden hade vi 2 som vaccinerade, det gick inte annars. Folk var otåliga och ville inte lyssna på mig när jag förklarade att tidningen har skrivit fel. Det är fortfarande bara riskgrupper och anhöriga som ska vaccinera sig hos oss. Resten ska gå till Örebro mässan när de öppnar.

Efter dessa 4 timmar mådde jag illa, hade huvudvärk, var ashungrig och helt slut. Aldrig varit så trött trots att jag jobbat längre alla andra dagar. Får se hur det blir imorgon. Ena min kusin har den nya influensan så imorgon ska hans lillasyster komma och vaccinera sig hos mig. Hon är så söt, så det blir kul :)

Hur mycket dregelvarning var det inte över den nya bilden på Rob från Vanity Fair som jag la ut? Måste nog lägga upp en till :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback