Söndag

Det har vairt sol idag :D Dock med massa moln och kall vind men tillräckligt för att jag skulle sätta mig på cykeln till mormor och morfar för att sola bort den vita randen jag har vid bysten. Är inte så jävla hett att ha en vit triangel mellan bröstet på examen. Jag hade ju lika gärna kunnat sätta mig nera på väran sketna gräsmatta men jag visste att Ulrika och Vilgot var hos mormor och morfar och dem vill jag ju träffa så mkt som möjligt :)



Jag hade inte bestämt mig hur fint vädret var imorse så jag påbörjade faktiskt min skrivningsuppgift. Gjorde det aldrig igår. Så nu har jag skrivit nästan 800 ord. Typ hälften kvar bara :) Tycker att det är lite svårt att skriva. Tycker att det blir hoppigt och hackligt, men det får väl bli som det blir.

Tänkte faktiskt att jag ska fortsätta att skriva nu.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Japp :) Och jag läser din :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback