Sista föreläsningen på obestämd tid

"För jag har bara regn hos mig..!"

Usch jag är redan fruktansvärt trött på regnet. Visst all grönska blir ju så fint utav det, men nu vill jag ha sol igen :) Imorse när jag vaknade trodde jag att min önskan skulle gå i uppfyllelse och till min belåtenhet verkade det inte blåsa så mycket. Vilket resulterade i att jag tog cykeln till universitetet och lämnade dessvärre jackan hemma. Var rätt skönt att cykla till skolan och jag åkte i tid så jag var inte märkvärt sväettig när jag kom fram. Men att cykla hem var inte lika trevligt. Blött och kallt var det. Cyklade det fortaste jag kunde och svor över folket som var i vägen.

Som titeln lyder var det min sista föreläsning på Örebro Universitet. Känns väldigt konsitgt! Har ju 4 veckor kvar till examen men de består av VFU och examinationsseminarium, eventuellt  också (peppar peppar) en omtenta. Men alltså ingen mer föreläsning. Har inga planer på att läsa någe mer på Örebro Universitet utan är väl mer inställd på Göteborg. När det blir har jag ingen aning, kan ju bli allt mellan 2-10 år. Tror inte att jag vill vara mer än 30 när jag läser till barnmorska, men man vet aldrig.
Kiina pratade lite om seperationsångest när jag sa: "Där kommer vi aldrig mera vara", när vi passerade HSP2. Jag kan drabbas av seperationsångest som kommer i form av gråtattacker. Hittils är det lungt ;) Kommer väl dan efter examen. Brukar vara så. För att göra bakfyllan ännu besvärligare, haha.

Nu får det vara färdigbabblat för denna gång.
Party imorgon iaf :D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback