Nya hårda tag (förhoppningsvis på riktigt)!

Jag gillade verkligen inte vad vågen visade mig imorse. Måste ha gått upp 10 kg på 2 veckor eller någe. Känns så iallafall. Så nu får det verkligen vara nog. Det blir hårda tag från och med nu. Har redan planerat in de olika motionspassen jag ska göra i veckan. Idag blir det skogen. Har inte använt mina joggingskor som jag fick av Mats i julklapp än så det är dags nu. Jag har en förmåga att börja på saker men tröttnar väldigt fort, men nu får jag inte ge mig. Har jag bestämt. Nästan så att jag tänker skriva ett kontrakt med mig själv. Julia kommer ju hem ikväll och vi har bestämt att vi ska börja powerwalk:a när hon kommer hem, så  jag tänkte tjuvstarta lite idag.

Igår var det fint väder igen så då blev det mera solning. Fast det blåste himla kallt ibland. Åkte iaf hem till mormor och morfar och solade där eftersom vi skulel äta kl.17. Hade med mig min bok så jag var inte så social, men det var iofs de andra inte heller. Min moster var också där när jag kom nämligen. Strax innan vi skulle äta kom även mamma och Eila :)



Älskar sånnahär bilder. Får en äkta sommarkänsla!


Jag hade planerat att träffa Sanna och Rebecka på stan till kl.20. Hade med mig smink och allting till mormor och morfar. Men jag orkade verkligen inte. Var supertrött och så hade jag allergiska besvär hela dagen som lyckades förvärras på kvällen :( Kan beror på att jag pussade lite mkt på Eila. Men hur skulle jag kunna låta bli? Ska försöka komma till vårdcentralen i veckan som kommer för att få lite starkare tabletter eller iaf någe Ventoline eller så. Om jag har råd också! Det är frågan!

Nu åker joggingskorna på!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback