1 maj

Är det inte idag man kan lura folk? Typ som April-skämt. Maj maj måne, jag kan lura dig till Skåne! Jag har ingeting som jag skulle vilja luras med, så det blir inge. Är så dålig på att ljuga överhuvudtaget, men ibland går det ;)

Det blev ingen Kåren igår. Jag var inte alls sugen. Men det var trevligt på Tärnvägen. Almby tror vi att det ligger, haha. Har ingen koll alls. Det var iallafall trevligt och gott med årets första grillning :) Jag hade iiofs dränkt min köttbit och mina champinjoner i lite väl mycket marinad. Vi var kanske inte heller så jättesocial med de övriga studenterna, men men. Jätteskönt var det iaf och kunna sitta ute, men sen när solen gick ner blev det väldigt väldigt kallt. Som tur var hade jag med mig min varma höstjacka :D

   



Idag är det ju väldigt fint väder. Sånt väder som jag älskar allra mest. Inte för varmt men om man verkligen vill så kan man ligga i solen i bara bikini. Jag smörjde in ansiktet och axlarna och satte mig i solstolen iklädd tubklänning och läste När jag hör din röst. Var superskönt :D Fick t.o.m. lite färg fast jag inte satt så länge. Mina ben ser rätt roliga ut. De är jätteröda på framsidan typ som i en rektangel för på sidorna är jag kritvit, haha.

Fick nyss sms av Lisa. Blir att träffas och äta grekiskt ikväll :) Så nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte luktar bränd hud.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Julia

Almby är helt rätt=) Jag är tomatoface efter dagen playa, så vi kanske kan sitta bredvid varandra på måndag så ingen av oss slipper skämmas? =) / Stoppskylten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback