Torsdag

Först: När tänkte det nya gossip girl avsnittet komma? Blir så frustrerad, haha. One tree hill och Heroes vägrar komma också. Har folk slutat att lägga ut? Alla bra klipp på youtube har dessutom blivit borttagna. Irriterande!!

Idag: Ne jag vet inte vad jag ska skriva. Har inte gjort någe speciellt eller roligt idag. Var på praktiken (haha, en del patienter/brukare/pensionärer är bara för roliga!) och sen var jag upp till stan för jag hade, som många andra, 50 kr på Lindex at utnyttja. Hittade ett par solglasögon som jag ville ha. Lisa och Jessica var också på Lindex och jag visade dem solglasögonen. Lisa tyckte att jag inte skulle köpa dem för att jag har likadana hemma. Jag är 99 % säker på att det nästan är sant. De är i olika färger så det är så klart en skillnad. Men  jag tror nog att jag köpte mina jag har från Lindex förra året. Tror att de är lika stora och har samma båger, men som sagt är de i olika färger. Mina är svarta och dem jag ville köpte är lite lila. Jättefina! Och så älskar jag de jag har. Tycker att de är supersköna. Så varför inte köpa ett par likadana i annan färg? Dessutom är det ju massa repor på mina gammla och de nya kostar på 79 kr. Är ju ett kap! Men sen när jag nästan var framme vid kassan kom jag på att de 50 kr inte gällde associarer. Skit också. Så det blev ett par trosor istället, haha. Tänkte köpa glasögonen nästa vecka när jag fått studielån och lön istället :)

Igår: Var jättekul att träffa Jossan och Simon. Fick se hans lgh för första gången, men han ska visst flytta till Graphyttan (hmm) nu 1 april, så så var det med det. Träffade även Simons hund Saga (som han ny kallar för Molly, hon ser ut som en Molly tycker jag). Och så spelade vi RockBand. Jag sög på trummorna och när jag hade micken faila vi också, haha. Guitaren var jag dock rätt bra på ;)
Fick inte umgås så mycket (synd!) eftersom jag skulle till min moster och äta fisksoppa. Den var god, men lite mycket fänkål i kanske. Inte så förtjust i fänkål, hehe. En glad överraskning var att Eila kom med mormor & morfar :) Gosan. Älskar henne så himla mkt!!

Nu: Ska föna mitt hår och platta det så jag kan se anständig ut imorgon. Orkade inte duscha imorgon bitti så jag gjorde det nyss då. Sen ska jag även börja förbereda lite inför imorgon. T ex tanka mp3n med lite ny musik och ladda upp den ordentligt m.m. Om 40 min börjar dessutom Criminal minds och det måste så klart ses.

Haha trots att jag inte hade någe att skriva så blev det ett långt inlägg...
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback