Sol och värme - är det fredag?

Tänk att det har varit så fint väder och ska vara det restan av veckan också. Det är ju helt underbart! Jag har iofs jobbat hela helgen och inte kunnat njuta av sommaren men imorgon är jag ledig :D Eftersom jag är ledig imorgon känns det som om det är fredag idag, men klaga ska man inte göra utan utnyttja känslan så ikväll blir det tacos :)

Jag älskar sommaren!






Jag jobbade A-tur i lördags och C-tur i söndags så då på lördag kvällen var jag med Jossan, Julia och Maya till O'Learys. Åt lite mat (jag och Jossan åt iofs bara pommes, vi hade typ ätit innan) och drack vin :) Vid 12 tyckte vi att vi var rätt danssugna så vi gick till Frimis. Var rätt lång kö men det gick fort. Massa folk :) Och massa folk man inte sett på 100 år. När vi skulle hem träffade vi t ex Alasa :D Det var verkligen inte igår. Vi träffade lite Lundby folk också. Jag blir lika förvånad varje gång det kommer någon från Lundby som säger att de känner igen mig. Ibland tror ag nästan att de ljuger.

Kul vare iaf :D Och jag är glad att jag lät mig övertalas att följa med. Egentligen hade jag planerat en stillsam hemmakväll i soffan med bara TV:n som sällskap. Istället kom jag hem vid kl.3 med Jossan i släptåg.


       
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback