Massa födelsedagar

Den här veckan är det många personer som har fyllt år. I måndags fyllde min kusins man Jonas 29 år, i onsdags fyllde Jossan 22 år (hennes morfar fyller även samma dag), i torsdags fyllde min morfar 77 år och idag fyller Sandras pojkvän Filip 23 år. Så ett stort GRATTIS till dem alla :D


I tisdags efter jobbet var jag till stan för att köpa födelsedagspresenter och sen när jag skulle cykla hem hade min kedja hoppat. Så nu har jag ingen cykel. Hade tänkte försöka fixa den idag, men jag orkar verkligen inte, så det får bli imorgon.
I onsdags innan jobbet var jag och åt lunch med Ulrika och Vilgot :) Blev en sallad från Java som vi tog med hem. Var god, men inget slår La Baugettes kycklingsallad. Är kanske dreessingen som gör salladen, men den är godast i stan.


I torsdags var det bara att skynda sig hem från jobbet och fixa till sig för vid halv sex ungefär skulle jag hem till mormor och morfar för att fira morfars födelsedag. Morfar blev väldigt glad över sina presenter :) Blev grillat till maten och sen min favorittårta till efterrätt. Drack lite vin till maten och den slog rätt hårt vill jag lova. Hade kanske sovit 4-5 h eftersom jag gjorde C-tur onsdags. Sover jättedåligt då jag gör C-A.
Vi spelade iallafall lite kort (7:an) och jag vann iaf en omgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback