Första veckan i juni

Jag insåg att jag kanske inte har bloggat så bra om vad jag egentligen har haft för mig på sistone. Att jag har tittat på MVT Movie Awards kan man iaf inte ha missat ;)

Måndag: Var jag ledig och solen sken så jag passade på att vara ute en stund. Blev kanske 1 ½ h bara. Orkade verkligen inte mer. Jag var även till skolan för att hämta biljetter till cermonin på lördag.

Tisdag: Fyllde Louise och Amanda 22 år så GRATTIS i efterskott till dem. I skolan hade jag examinationseminarium. Och eftersom jag inte hade läst Mats arbete som jag skulle fick jag börja dagen med det och skriva upp allting som var bra, diskussionsfrågor m.m. Seminariumet var kl.13.15 så jag hann gott och väl. Själva seminariumet var inte så obehagligt utan det gick rätt smidigt. Hämtade även ut min tenta :) Efter skolan åkte jag upp på stan och köpte present till Louise från mig, Sandra och Filip. Sen hem en snabbis innan Filip kom och hämtade mig. Vi åkte till Louise på födelsedagsfika. Trevligt och gott :)

Krampen var även idag och jag tyckte så synd om alla som var på Rosta gärde. För de som inte vet - Grisarna vann ;D

Onsdag: Sista dagen på VFU:n. Dagen gick rätt fort och jag lyckades med alla venprover och infartsättningar så det kändes bra ;) Bedömningsamtalet skedde utan AKA:an vilket jag bara tyckte var bra :) AKA:an kom iaf förbi och berättade att hon tänkte ge mig G (innan samtalet ens varit, hehe). Jag fick även sluta 1 h tidigare :D

Torsdag: Marknadsafton. Massa regn ute. Tog det lungt på förmiddagen och tittade på MTV, dog av Robert Pattinsons underbara utseende, skrattade åt skämten och skämdes ibland. Pallrade mig upp på stan och förtidsröstade. Sedan gick jag och kikade lite på stan. Var halva priset på BikBok (skjut mkt folk, tror jag var där inne 1 h, varav jag stod i kö sammanlagt 50 min). Det var kläder högt och lågt och ingenting hängde där det skulle. Jag hittade iaf en jättefin tröja, klänning och hårband som fick följa med hem. 

Fredag: Idag har jag varit hemma hos mormor och morfar för att förbereda lite inför imorgon. Plockat upp borden, dukat, gjort all mat vi kunnat m.m.


Grattis till alla som tar studenten idag!


Nu sitter jag och lyssnar på My Chemical Romance på högsta volym och sjunger med. Mina grannar gillart nog inte. Men jag bryr mig inte utan vill bara att de ska komma ut med sitt nya album snart. Inte för att jag inte älskar de redan existerande. Men jag vill gå på My Chem konsert och det blir inte förrän albumet är ute eller så.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback