Blindside

Bildkälla

Det har varit YEAH!09 i helgen. Jag var där igår kväll för att se Blindside. Min lillasyster var snäll och följde med så jag skulle slippa att gå själv. Hon är så snäll :)
Det var inte så mycket folk så vi stod nästan längst fram. Senare när de väl började spela dök det upp flera. Några småungar hoppade asmycket och "puttades". Var lite jobbigt först. Dels var jag inte så beredd på det, dels för att det störde när jag filmade och dels för att jag hade tubklänning och lösa ballerina skor, vilket gjorde att jag trodde jag skulle visa hela bysten när jag hoppade med. Borde kanske ha tänkt till lite innan jag klädde mig.

Jag tyckte iaf att de var jättebra! Jag är superglad att jag gick! De spelade även några av mina favoritlåtar. Har iofs bara lyssnat på typ en skiva, så jag kände inte igen alla låtar, men det gjorde ju inget. I slutet av konserten gjorde sångaren (Christian Lindskog) en stagedive. Som tur var på andra sidan mot var jag stod så jag kunde filma :)

Meny´s recensent tyckte även att de var bra. De fick en 4:a :)
Läs recensionen HÄR.
Om jag ska klaga på något så var det ljudet. Tyckte att det var väldigt svårt att höra ibland. Vilket gör att det inte är jättebra ljud på mina filmer heller.



De var vad jag filmade. Visst ser man rätt bra? :)
Jag tänkte även lägga upp lite bilder på bilddagboken. Men de är dessvärre inte lika bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback