Äntligen sommar

Nu känns det som om sommaren äntligen är här. Men egentligen så spelar det ju ingen roll eftersom jag jobbar jämt. Idag var det egentligen sista dagen jag skulle gå brevid men legitimationen har visst inte kommit än så de har varit tvugna att ringa in extra personal i helgen på dagen. De ska iofs bara ha folk i beredskap på kvällen så då får jag nog gå själv. Börjar bli lite nervös för det kändes rätt rörigt idag. Kan iofs också bero på att jag är  helt seg. Har haft sjukt ont i huvudet hela dagen och så vaknade jag med värsta allergiattacken och har ävl kanske inte återhämtat mig så bra. Eller så börjar jag bli sjuk...

Ska inte klaga för som sagt är sommaren äntligen här :D

Var och hämtade min cykel idag men självklart hade han visst glömt att jag skulle ha en ny kedja så han hade satt på den på en annan cykel. Men det gjorde att det kostade 375 kr istället för 600 så det var ju bra. Han hade torkat av och kortat ner kedjan lite så den ska väl hålla ett tag nu.

Snart kommer lönen, 25:e eller 27:e, kommer aldrig ihåg :)
XOXO


Kommentarer
Postat av: jos

kan du inte blogga lite om att michael jackson är död ?

2009-06-26 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback