Män som hatar kvinnor

Jag var på bio igår med mamma, Sandra, Lena (moster) och morfar och såg Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Jag lånade boken av Sanna förra veckan. Hade kanske önskat att jag läst boken lite längre innan jag såg filmen. Blev så tätt inpå att jag funderade på varför de hade ändrat vissa saker och så. Varför döda Anita t ex? Eller jo det kan jag förstå, men iallafall.

Boken var iallafall bra. Lite seg att komma in i och när de löst Harriet-fallet blev det lite segt igen tyckte jag. Filmen var väl bra. Jo men den var bra :) Inte så bra att jag kommer köpa den men ändå :) Man fick se lite hintar om nästa film Flickan son lekte med elden. Tänkte låna den av Sanna (om hon kommer ihåg att ta med den ;P hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback