Jobba dygnet runt?

Ibland funderar jag på om jag jobbar dygnet runt. För jag drömmer nästan alltid om jobbet. Är lite jobbigt ibland. Oftast är det saker som jag tror att jag har glömt eller andra saker som man ska övervaka och hålla koll på. Är helt slut när jag vaknar. Nu i eftermiddags efter jobbet somnade jag till på soffan en stund och då drömde jag var på jobbet och skulle hjälpa en familj som inte fått hjälp. Inget speciellt med andra ord. Men det är lite svårt att hålla koll på vad som händer och inte.

Förra helgen var jag typ sjuk och nu känner jag att halsonten och huvudvärken är påväg tillbaka. Är förmodligen regnet fel. Hatart! Imorgon är jag iallafall ledig och om det regnar tänker jag inte lämna lägenheten på hela dagen. Ska egentligen grilla imorgon kväll i Örnsköldsparken, men om det regnar vet jag inte vad vi gör.

Känns iallafall som om man har mera koll på jobbet nu iallafall. Var varit rätt mkt i 3 dagar. Var lite nervös igår kväll, men sen kom Eva vid halv 17 så då hjälpt hon mig. Hände rätt mkt på jobbet igår kväll. Idag på dagen var det lugnare. Fast det är iofs aldrig kul när man typ nästan får en utskällning av läkarna. Men man får ta en del saker vissa säger med en nypa salt.

TV och en kopp te ikväll då.
XOXO

Kommentarer
Postat av: dorian

dr.reed

2009-07-10 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback