Väckt av sotarn

Ja imorse blev jag väckt av sotarn. Vaknade först av att det lät som fan utanför mitt fönster, men jag var så trött så jag orkade inte kolla av det var för något. Sen när jag nästan hade somnat om så knackar det på dörren. Tyckte det var så svagt och det är så lyhört i trappuppgången så jag var nästan övertygad om att det var till grannen (för vem knackar på min dörr på morgonen?) Men sen ringde han på klockan så då var det bara att stiga upp. Han ville titta på murstocken. Hmm.. Fatta inte vad det var för något, man han knacka lite i väggen och så konstaterade han att det var betong och frågade lite frågor om röklukt och missfärgning på tapeter. Men jag kunde inte minnas någe sådant så då sa han att det förmodligen fungerade. Han var rätt chockad att det bara var jag hemma i huset och att hyresvärden inte sagt någe. Tack för de OP Fastigheter! Hade ju varit rätt bra att vara förberedd på ett besök.

Sen när klockan väl ringde var jag astrött. Trro jag drömde massa inatt och pga av det och den jobbiga väckningen så är jag inte så utvilad som jag hade hoppats på. Var ju min första sovmorgon på länge. Och imorgon ska jag jobba så då måste jag upp supertidigt igen, suck.

Nu ska jag dock fixa det sista innan bussen går. Tror jag ska ha min svarta jacka idag, är ju så fint väder :) Ska nämligen upp på stan och fika med Johanna och sen ska jag träffa Lisa, Amanda och Emma på stan.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback