Ed och Jessica

Tror att jag har skrivit klart fallet till på fredag :) Värsta skönt. Ska bara läsa igenom det imorgon innan jag skickar in det. Börjar bli lite stolt över mig själv att jag pluggar i tid. I vanliga fall skulle jag inte ens ha börjat skriva än, haha.
Har dock inte gjort någon läkemedelsräkning, men det är för att jag inte hunnit och nu orkar jag inte. Är ju ingen brådska med det.

Läste lite MSN today (?) där jag såg att Ed Westwick (Chuck Bass) och Jessica Szohr (Vanessa Abrams) är kära. Hehe värsta kul. De är ju grymt snygga båda två.. Har för mig att Ed var tillsammans med Drew Barrymore tidigare och då kan man ju tycka att Jessica och Ed passar både utseende och åldersmässigt bättre ihop. 

     

http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=45123&imagenr=1

Kommentarer
Postat av: Emma

Nää, ja gillart inte!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback