Madde the chicken!

Skrev nyss till Julia (på hennes blogg) varför hon skulle ta jobbet i Bristol om hon nu får det. Samtidigt som jag tycker att hon ska åka så vill jag att hon ska bo kvar här med oss. Men vad är det som hindrar mig att flytta med till Bristol? Typ ingenting annat än min feghet. Förmodligen så kommer jag snart att ha en engelsk sjuksköterskelegitimation. Ska bara betala den när inbetalningskortet kommer. Och vad ska jag med en sån till om jag inte ska åka till England och jobba? Snacka om att kasta pengarna i sjön. Som tur är kanske det dröjer lite innan jag måste betala och då kanske jag har bestämt mig hur jag vill göra.

Fega Madde måste växa upp och bli lite modigare!
Vad önskar jag mig i julklapp? Jo en låda full med mod ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Annica

Nja mitt hår är så vant med att jag exprimenterar med det.. Men jag använder bra produkter så det håller sig fint :) Nu sist när jag var mörkhårig färgade jag det inte alls lika ofta, värre nu med rött det är värdelöst :D

Postat av: Karro

Kom igen nu Madde!! om Julia får jobbet då är det du som fäljer med, som ni sa från början :)

Du kommer ångra dig om du inte gör det!!

2009-12-14 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback