Dags för lite Twilight skvaller

Nästa vecka får jag hem Twilight filmen som jag beställt från cdon :D

Just nu håller de på att filma New moon som då är den andra boken i The Twilight Saga. På svenska heter boken När jag hör din röst. Det kommer att bli en hel del halvnakna män/pojkar i filmen. Vissa är riktigt snygga faktiskt ;) Filmen beräknas komma på bio 20 november i år. Är samma release datum i Sverige som i USA - äntligen någe vi häner med på!

Entertainment Tonight! (ET!) kommer tydligen ha några program om New moon.

 


Nu är det även bestämt att David Slade ska regissera tredje boken EclipseLjudet av ditt hjärta. Han ska tydligen regisserat några vampyrfilmer och Stephenie Meyer (författaren) är väldigt nöjd med honom, så det blir nog bra. Filmen ska spelas in direkt efter och kanske t.o.m. lite parallellt med New moon och beräknas visas på biografer 30 juni nästa år.

Även min favoritbok (efter Twilight då) Breaking dawn, Så länge vi båda andas, den sista boken, verkar bli film redan 2011. Jag tror inte att det är helt säkert att det kommer bli film. Vissa säger det men sen står det alltid att det inte är helt bekräftat. Problemen ligger i att det behövs sjukt mycket specialeffekter och nya karaktär...


Jag hoppas att allt det här stämmer för jag vill verkligen se Breaking dawn som film. Har redan läst boken 2 ggr. Dessutom tror jag att om den görs rätt, så kommer de tjäna hur mycket pengar som helst på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback