Only hope

Det är så himla fint väder idag :) Igår med för den delen.. Tänkte ta en promenad med Lisa svarar inte på msn, hmm.. Dålig stil tycker jag :) Hoppas jag kan pallra mig ut själv, inte lika kul kanske, men det är nog skönt :)
Var och åt lunch (min frukost) med mormor, morfar och Sandra förut vid 12.. Sen så har jag tittat på Prison Break och Heroes (!) Var som de hande lovat - asbra :D Längtar till tisdag då jag kan se nästa avsnitt :)

Igår var jag hos Sanna först på förmiddag och pluggade lite.. Maria och Lukas var med också.. Första gången jag träffade honom, han var väldigt söt och gosig :) Snäll också för den delen.. Hade det varit Eila så hade hon gått runt och gnällt hela tiden, hehe..
När jag kom hem så kollade jag på Days of our lives, haha.. Hade inte sett på typ 2 veckor så jag kände att jag ville titta lite.. Och senare på eftermiddan tittade jag på The Big Bang theory (oj va jag har saknat den serien), One tree hill och gossip girl :) Lika bra som vanligt :)
Försökte även plugga lite inför seminariumet som är på fredag, men det var den rörigaste berättelse jag läst.. Fattar ingenting :(


Läste lite kul info i Cosmo... Visste ni att doften av lavendel ökar blodflödet till penisen med hela 18 %?
Lite kul att veta kankse? haha


Om mågon inte sett A walk to remeber så rekomenderar jag dem starkt.. Har typ lyssnar sönder på låten Only hope de senaste dagarna.. Jättebra!





Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, den har varit min favoritfilm sen jag var 16:) Hoppas vi ses hos Rebecka ikväll! Kram

Postat av: Anonym

Näää madde det är inte intressant att veta!!!!!!! ;)

2008-09-24 @ 22:37:40
Postat av: ♥ Nadine

Grymt bra film :)

2008-09-30 @ 00:29:53
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Alina

Kikar in* :) Godnatt!

2008-09-30 @ 00:37:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback