Oh, vilken underbar da aa ag!

Nu har det varit otroligt fint väder i tre hela dagar och jag hoppas verkligen att det håller i sig, älskar hösten när den är på det här humöret :D
Idag har jag varit ledig, var tänkte att jag skulle plugga, men det har inte blivit av än. Men jag har fortfarande hopp.. Är ju trots allt en kvällsmänniska så jag ska nog fixa att göra den ikväll för imorognbitti innan seminariumet kommer absolut inte att palla..
Så vad har jag gjort idag då.. Jo jag var varit på vårdcentralen och fått rätt dåliga nyheter.. Min kära stortå läker inte som vi hade hoppats på, utan det kommer typ var eller någe liknande fortfarande så på måndag ska jag träffa en läkare som förmodligen kommer att klippa lite i den eller någe.. Usch.. Vill verkligen inte det.. Gör ju så jävulskt ont.. Men vad ska man göra liksom? Fick iallafall massa omläggningsmaterial från disktrisktsköterksan idag.. Det var ju snällt :) Hade inget hemma och så sa hon att eftersom jag var en framtida kollega så kunde jag få lite.. Fick även behålla Lapis-pennan ifall den skulle komma till användning i framtiden.

Sedan har jag även tittat på den nya avsnittet av Lipstick jungle och virkat klart min röda halsduk :)
Nu tittar jag på Idol och nu så åkte Alexander ut och juryn gråter.. Lite så jobbigt kanske..

Fick ett mail av mamma med lite roliga bilder.. Hade egentligen tänkt att jag skulle lägga ut dem här, men det ville sig inte.. Så jag testar att lägga upp dem i bilddagboken istället.. Så ni kan ju kolla där om ni vill skratta lite ;)
http://medei.bilddagboken.se  

Ska dricka lite Sprite nu tänkte jag för jag är svintörstig :P
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag trodde ni kände varandra=) Kul=) Näe, bara tittat på den och önskat att den kunde försvinna ur min åsyn..suck! Verkar skitjobbig.. Ska äta lunch och se om jag blir mer peppad efter det! Lycka till! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback