Amazing

Jag är väldigt glad att Louises kompisar inte kunde följa med henne på Coldplay igår, haha.. Taskigt kanske, men jag och Julia fick ju gå istället och jewel va bra det var :D
Vi hade ju skola först men fick sluta tidigare och det var ju tur för vi åkte fel, haha. Kom en skylt "... Globen 2 km..."  men vi missade avfarten och hamnade på någon bensinmack en rejäl bit därifrån.. Fick en karta och vi var på ett ställe och sen verkligen på andra sidan av kartan låg Globen.. Men det gick rätt fort att komma fram iallafall :)

Hade ståplatser så vi gick runt lite under förbandet som jag inte har en aning om vilja de var, men de var väl rätt bra.. Fast på lång håll tyckte jag att han såg ut som Chris Keller från One tree hill, haha..
Sen kom vi på att vi skulle försöka komma in nämre scenen.. Såg mörkt ut ett tag med precis innan Coldplay började spela så släppte de in mera folk.. Jag höll ashårt i både Louise och Julia och så lyckades vi tränga oss fram :D Slutade med att vi stod typ 3 pers från en del av scenen (en sån där utbyggnad, eller vad man ska kalla de).. Chris Martin härjade runt där några gånger och då kändes de som om han stod precis framför en, lite kul :)

Som sagt konserten var jättebra och häftig.. Efter typ 1 h så gick de ut i publiken och ställde sig och spelade några låtar. Chris Martin sa någe om att de inte kunde åka ända till Sverige utan att stå längst bak i rummet och spela, lite kul :) Innan och efter var det så klart lite publikfjäsk som t ex att Sverige har den bästa publiken och så sjung han "Stock holm where I wanted to go..." Men sånt gillar vi jue :)

Här är Fix you som jag filmade (kanske inte världens bästa kvalité, men en asbra låt)




Lite mindra bra bilder finns på
http://medei.bilddagboken.se
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, dom var verkligen BRA;) Tack för att du fick mig att följa:) Hoppas det var kul ikväll! Puss

2008-09-19 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback