Rubrik

Ville komma på någon rolig rubrik idag, men det gick inte alls bra, så  jag struntade i allt och skrev Rubrik, tråkigt men neutralt.

Nu ikväll har jag roat mig med att skriva en bokrecension till min lillasyster. Haha. Rätt sjukt när man tänker på det. Hon bad mig kolla om jag hade någon gammal recension från gymnasiet som hon kunde få och sedan lämna in som sin. Men det hade jag inte, så som det snälla storasyster jag är skrev jag en ny idag. Som tur var läste jag ut Ekon av Danielle Steel idag. En bra bok för övrigt :)
Det sjuka med hela den här recensionen är att mamma bad mig också att hjälpa Sandra, trots att det skulle vara fusk, hehe.. Det andra sjuka är att jag hellre skriver en bokrecension än att läsa till tentan som jag har på fredag. Jag tycker att det är mycker roligare med gymnasieplugg än universitetsplugg. Suck.

Igår hade jag läkemedelshanterings tenta (läs: omtenta). Det gick rätt bra tror jag :) Blev klar rätt tidigt, men man måste ju alltid vänta första timmen innan man får gå. Så kl.9 gick jag o fixade lite papper, försökte hämta ut några tentor, men det gick visst inte. Fick ett ryck och åkte till Lundby där jag hämtade lite kort till Sandras studentplakat och tårta. ÅKte sen upp på stan för att inhandla allt jag behövde, hehe.. Kommer nog bli asbra, har redan klippt ut alla bokstäver och gjort klart handtaget, måste vänta på bilden (2 veckor att förstora den) innan jag kan göra själva plakatet. Mitt mål är att det ska sticka ut och vara mest pimpat av alla :D hehe..
När jag var på stan passa jag även påatt köpa en jättesöt rosa klänning med blommor på från Indiska och lite andra saker till min lägenhet. De har en stämpel kort så om man handlar för 150 kr eller mer får man en stämpel, trodde att man fick en för varje 150 kr, handlade för 450 och trodde alltså att jag skulle få 3 stämplar, men jag fick bara 1, då blev jag irriterad som fan och hade lust och lämna tillbaka o komma tillbaka efter en stund och köpa lite till.. Herregud va löjligt av kassörskan att inte ge mig 3 stämplar. Hon får veckans tumme ner!

Ska se Criminals Minds nu.
Iiiii spännande :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fy fan vad snålt. Håller med!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback