Igår vare ...

... Klaras som gällde efter en liten påskmiddag hemma hos mormor och morfar med mamma :) Var på förfest hos Emma. Var jag, Emma, Sebastian, Andreas, Lisa, Jossan, Kajsa, Cissi, en kille som också hette Andreas (?) och så var Annica där en stund. Var rätt trevligt. Spelade ett slags "cider-spel" (öl-spel med kortlek). Gick mindre bra på vattenfallen, kan typ inte andas när jag dricker ur en flaska. Men men. Vi gick till stan, svinkallt- Och Jossan blev helt plötsligt jättekissnödig, så vi lämnade gruppen och gjorde något åt det, haha.. Var tvungen att ta ut pengar o härja också. När vi väl kom till Klaras så var VIP kön längre än den andra, så vi kom in på mindre än 10 min tror jag :) Kom redan vid elva, så :) Var askul på Klaras. Jättelänge sen jag var där. Skrev ett sms till Juila om att jag dött o kommit till himmlen, haha. Jag o Jossan satt i sofforna o vilade lite typ. Jag satt o kollade på en kille som var rätt söt, sa de till Jossan och sen kommer en annan kille, som stod brevid honom typ och satte sig bredvid mig. Han luktade rätt mkt sprit och skulle vara "trevlig", men han satt bara o stirra typ, hade en tatuering också som han inte visste varför han gjorde.. Typ coolt sa han. Jossan fatta inte mina hintar om att gå, så tillslut fick jag säga klart och tydligt att jag var tvungen att gå på toa, haha.. Hon satt ju inte brevid honom så hon kände inte hur han stank.
Senare träffade vi, som vi anser, världens snyggaste kille - Alasa ;D hehe.. Så jävla kul o se honom :) Han skulle ha kommit på festen i fredags men Jossan hörde inte när han ringde :(
Lisa var rätt rolig igår också, hehe :)
Nemen det var verkligen kul igår, och när jag kom hem var jag nykter så jag la mig o läste en bok. Jossan ringde och sa att jag var typ dum i huvdet. "Man går inte hem från krogen och lägger sig och läser" sa hon, haha.
Det som gjorde att jag hade kul trots att man inte var så full var att jag var på bra humör, och att de fanns massa man kände som man inte träffat på 100 år. Men jag blir lite besviken på mig själv... Varför kan jag bara inte tro tillräckligt mycket på mig själv att jag kan gå fram o så som jag egentligen vill. Och när jag väl samlat tillräckligt med mod så finns han ingenstans. Så jävla typiskt mig!

Men för att sammanfatta - Det var väldigt kul igår :)



image45

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är rolig du vännen! =) Gotta love the dress;) Ha en bra vecka! Lycka till på ktc! Jag är så nervös.. Önskar jag hade haft på fredag istället för onsdag, orättvist.. =( PUSS

2008-03-23 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback