Fredag

Har fortfarande ont i min tå sen operationen jag gjorde i tisdags :( Svider som fan.

Igår var det KTC tenta, lite småjobbigt, var nervös, men jag fick Ulcus ventrikuli och blod o blodhantering, så jag blev rätt glad och tror därmed att det gick rätt bra :) G iaf förhoppningsvis :) Efter tentan åt jag o Kiina lunch i teknikhuset, jättegott :) Sen gick vi på stan - Systemet, Vero Moda, Kicks, Zara och gina tricot. Var clubdag hos Vero Moda, men jag hittade inget som lockade. Var första gången jag var på Zara o där hittade jag en top och ett linne som Kiina också köpte, hehe.. Kiina trodde att de var en kjol först o sen när jag visade den för Jossan så trodde hon också att det var en kjol, haha. Men jag är övertygad om att det är ett linne så det är det jag kommer använda den som :P Fanns dessvärre bara L kvar, så den är lite löst sittande, men de var bara skönt :) På gina köpte jag en vit kortärmad skjortklänning som jag är väldigt nöjd med :P Sen så köpte jag en concealer pensel på Kicks o lite sånna där mape up tops :) 

När klockan var 4 ringde jag Jossan, eftersom jag visste att hon slutade då.. Hon kom o hämtade upp mig med bilen, och Kiina tog tåget hem. Vi åkte till Systemet igen, för Julia tänkte ändra sin fest tills idag istället för imorgon (men nu har hon ändrat igen, hmm, hehe.. Åkte hem till mig sen. Jossan däcka typ på soffan o jag satt o pluggade lite.. Har 3 patientfall som skulle vara gjorda o inne som igår, men jag har inte orkat, så nu har jag börjat på ena o tänker göra de andra i helgen om jag har tid.. Suck.. 

Nu ska jag sätta lite småfart. Har legat o läst Legenden om Ljusetsrike nu på morgonen, det är jättespännande jue :) Men aa nu ska jag snart iväg o jobba så man kanske skulle se lite anständig ut då..

Ciao då :)    

Kommentarer
Postat av: Julia

Förlåt för krånglet med festen..men tur det inte blev ikväll, känner mig sjuk.. =( Synd du inte kan komma imorrn, men jag har ju bokat in 19 april iaf :D Trevlig helg! Puss

2008-03-28 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback