Nyår 07/08

image32

Jag och Jossan var ju i Stockholm och firade nyår med några från hennes klass och deras kompisar.. Var inte så jättemånga, men det var kul iallafall :)
Först kom jag och Jossan fram till han vi trodde vi skulle vara hos först, asnöjda ringer vi och säger att de ska titta ut genom köksfönstret, men då är de inte där, utan då har de redan åkt till kompisen vi skulle vara hos, så de fick guida oss rätt, men de gick smärtfritt så vi kom fram :) 
Efter vi hälsat på alla gick vi och Jenny upp och gjorde oss iordning, sen efter ett tag när alla hade kommit och så så åt vi middag, förätt och varmrätt, efterätten orkade vi aldrig, så den kom fram lite halvt efter 12 slaget.. Under 12 slaget så var vi utanför på gatan, skålade och såg några fyverkirer, vi åkte alltså inte upp på stan. Lite synd, för hur ofta är man i Sthlm på nyår liksom? Men de funka iallafall.. 
Vi gick väl in o festade lite mer sen så gick vi typ upp o ner o la oss.. Hehe låter som en händelselös nyår, men de var himla roligt :P Annorlunda och både jag och Jossan behövde nog de :)

Dagen efter mådde vi som vi förtjänade, eller typ.. Vi mådde inge bra iallafall. Gick upp nån gång mellan 9 o 10 o bara satt o stirrade rakt fram i soffan.. De andra sov lite längre, och Micke försov sig så han fick typ rusa iväg (skulle jobba) sen städades de och frukost åts (haha).. Jossan o jag behövde en promenad så Markus följde med oss. Men de var så blött, så vi gick inte alls långt..

Var en seeeg resa hem, vi körde vile tackvare en mongoGPS som inte kan visa oss ur Sthlm ordentligt.. Den e bra på småvägar, men sen när de kmr många filer är det kört.. Jossan pappa guidade oss tillslut vidare och efter kasnke 3 h var vi hemma.. Jag däcka i soffan  till halv sju kanske, sen duscha jag o däckade igen..

Imorse när jag skulel till jobbet och under hela jobbtiden trodde jag att mitt huvud skulle sprängas eller att jag skulle spy, hade grymt ont i magen och jag var tvungen att jobba in lunchen :(
Nu sitter jag iallafall hemma i morgonrock och med handduk på huvudet.. Ska nog fixa något att äta, kolla på TV och sen sova.. 

Imorgon är det skola, men jag börjar inte förns kl.13 :D  

God fortsättning på det nya året ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback