7 jan

Hade skola idag, seminarium om omvårdnadsdignos/dokumentation, seeegt. Men jag kom upp i tid iallafall ;D hehe.. Åkte upp på stan o köpte lunch, typ det godaste som finns i hela Örebro - pastasallad med kyckling o currymango dessing från La Baugette så klart, hehe..

När jag kommit hem o ätit färdigt kom jag på att jag ville åka upp på stan med min tatueringsidé imorgon, så jag åkte hem till Lundby för att skriva ut bilderna. Men då fungerade så klart inte internet, så Filip (lillasysters pojkvän) fick ringa bredbandsbolaget och fixa det.. Fungerade tillslut så jag kunde skriva ut :) Sen hjälpte vi Sandra med ett arbete hon i stortsett kopierat av från internet med ord hon inte ens visste vad de betyder, haha, så typiskt henne :P
Hade tänkt o stanna tills mamma kom hem, hon var varit på Ålandskryssning eller liknande i två dar.. Men jag ville till Willys och handla mat, o Filip o Sandra var snälla och följde med dit, men då åkte vi innan mamma skulle hinna komma.. Men nu har jag frysen full av lax och kylskåpet fullt av grönsaker, hehe.. Värsta bra :P

Har ont i huvudet nu :( Tror jag gick upp för tidigt imorse, inte bra..
Ska nog kolla TV nu och sen lägga mig o läsa..
Ciao då!

R.I.P. gammelmorfar Axel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback