14 januari

Ojoj, inte många dagar kvar till omtentan nu.. Har iallafall lämnat studieförsäkran, så jag kommer nog få pengar i januari, o om jag klarar tentan rullar nog allt på som vanligt..
De hade lagt ut våra vfu-platser på Blackboard, jag ska vara i Lindesberg de fem första veckorna på ortopeden, sen de andra 5 veckorna (efter 2 v med teori) ska jag vara på USÖ (skönt som fan) på lungavd.. Kan bli intressant.. Undrar hur de kommer göra med reseersättningen för de 5 första veckorna räknade ut att de skulle kosta 2900 i bara busspengar.. Pissdyrt..

Var på stan idag och böt min locktång, de gick jättebra, fick en ny utan problem :) Och så köpte jag present till pappa och Alex, de fyller ju 18:e och 20:e.. Imorgon fyller Sanna och på lördag fyller Kiina, många som fyller nu..
Hämtade också en väska hos Annette, som mamma tagit med. Annette är vår frisör och jag klagade på att min lugg var så lång så hon klippte till den helt gratis :) Värsta snällt, hehe..
Gick in en sväng på gina också, hade inte tänkt de eftersom jag inte har så jättemkt pengar och j ag tidigare hade köpt 2 par nya skor, men jag gick iaf in dit och kom ut med en nya klänning, linne och leggings, haha, så typiskt mig, provade de inte ens, har liknande saker hemma, o jag kunde ha de när  jag kom hem så :P

Är grymt trött nu, men kl. är bara åtta så jag ska tvinga mig själv att läsa lite mer, ska läsa klart om kognitiv psykologi idag tänkte jag så jag kan läsa Cullberg imorgon, är nog de jag kan minst.. De andra om Freud och Eriksson tror jag är lättare att komma ihåg. Cullberg läste jag inte till förra tentan, bara antecknigarna o de räckte ju tydligen inte.. Men aa, ska läsa nu..


R.I.P. Kiinas hund (kommer inte ihåg vad hon hette)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback