Måndag

Partade ju med Jossan i lördags, det var svinkul :D
Först satt vi hemma hos mig o härjade lite med datorn, o sen rocka vi loss (haha) med Guitar Hero. Jossan hade ringt och typ tjatat på att Kajsa skulle komma med ut. Först såg det mörkt ut, men sen kom hon och Maria iallafall :) När vi kände att klockan började blir lite väl mycket så drog vi oss till Klaras. När vi kom dit verkade det total dött.. Inte en käft i kön. Inte som när man nyss fyllt 18 och köande i 40 min inte, hehe.. Fast det vvar ju iofs bara skönt att slippa köa. De hade nog bara övervåningen öppen, inte ås mkt folk med andra ord, men det kändes som om det var en hel del :) Och det kom ju mer o mer hela tiden så :) Det var himla kul iallafall.. Det var kanske lite föör kul t.o.m. eftersom jag fortfarande känner mig lite bakis, men det beror nog på att jag sovit rätt lite egentligen. Känns som om jag sovit pissmycket men jag har blivit väckt hela tin o det lämnar ju sina spår.. Var ju dessutom tvungen att vara vaken hela natten tills idag eftersom jag jobbade.
När jag kom till jobbet såg det lungt ut på tavlan, typ 2 som skulle bli förlösta, en som redan fått sin bebis och en som skulle gå hem.. Bra bra, tänkte jag, eftersom jag hade hoppats på att sova någon timme (haha). Men det blev inte riktigt som jag hoppats på.. Istället blev det stress och kaos när en patient var tvungen att urakutsnittas (men det gick bra och bebisen var hur söt som helst, hade typ lust att ta med henne hem, haha).. Blev iallafall massa och städa och sen helt plötsligt var det jättemycket patienter på tavlan som skulle föda.. En trodde vi att vi skulle få förlösa i hissen upp till avdelningen, men som tur var behövdes inte det :)

Nu är jag iallafall ledig tills fredag, ska jobba natt  hela helgen, går av måndag morgon och sen ska jag jobba 3 kvällar direkt efter, lär vara pisstrött.. Men sen, sen förstår ni så är jag ledig en helg och en vecka :D Yeees!! Kommer bli så jävla skönt, har ju itne varit ledig någe alls i sommar så.. Jag hoppas på fint väder, iallafall inte regn..

Jag ska nog titta på Vänner nu och sen 6:an (Simpsons, Family guy och 2 ½ män):D
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback