Tisdag

Gick upp nio imorse redan, sjukt eftersom jag inte började fönrs kl.13, men jag kände att jag var tvungen att läsa igenom det jag skrivit till seminariet. Var rätt nöjd så jag skickade det till mailen och sen gick jag o la mig en timme till, haha.. Skönt vare iallafall :)
Tog en tidigare buss till skolan för jag var tvungen skriva ut arbetet och träna lite..
Själva genomföradet fick förvånadsvärt bra, det flöt på rätt bra och jag fick bra feedback. :D Läraren verkade nöjd och jag fick t.o.m. två applåder, haha..

Ska ha två pluggadagr imorgon så på vägen hem från bussen gick jag förbi Slickepinnen och köpte lite godis så jag kommer överleva dagarna.. Tentan är ju på fredag :(

Kollar på One tree hill nu och väntar på att Prison Break ska ladda fädrigt.. Tänkte snart äta lite mat för jag har planerat att gå på Mickes medel jympa pass kl.19.30.. Tycker att det är rätt sent på kvällen men jag hinner hem och så till Desperate Housewives som verkar bli väldigt dramatiskt ikväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback