22 december

Jo tack jag är sämre idag än igår.. Har varit uppe på stan en snabbis iallafall, var tvungen att köpa två julklappar och sen shoppa lite på apoteket, köpe hostmedicin, nässpray, halstabletter och allergitabletter.. Ipren hade jag redan hemma.. hmm.. Inte så kul, men hostmedicinen var rätt god, haha.. Brumhexin ACO, smakar typ mint.. Man mår ju alltid värst på morgonen när man vaknar så jag får se hur ja mår imorgon nu när jag preppat på mig lite läkemedel.. Ingen höjdare om jag skulle vara sjuk på julafton, har iallafall inte så ont i halsen att jag tappat smaken och det är ju positivt :) Men huvudet och magen gör desto ondare :(

Igår då.. Jo Lisa blev nöjd och tröjan var liiite kort (de jag var rädd för) men den var jättefin på ändå och hon kunde ju ha ett lite längre linne under, asbra :) Jag fick ett jättefint armband i silver med en svart sten på :)
Drack typ på drinkar (relativt svags), asgoda och lite mintu shot, också asgott men jag följde inte med ut på krogen sen..
 
image30       image31
          Mitt armband jag fick av Lisa                                 Judas var gosig



Varför hälsar folk inte tillbaka när man hälsar på dem?!
Otrevliga jävlar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint armband, tror jag har ringen! :D Jag vill ocksa ha julklappar men har inte ens fatt fira julen. Trist! Hoppas att allt ar bra med dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback