Ny blogg tills vidare...

De flesta vet redan och nu har vi även gjort det officiellt på Facebook så nu tänker jag fortsätta och även skriva det här:

Jag och Marcus ska ha en liten bebis i mitten av augusti (BF 15 augusti).

Vi var på det stora rutinultraljudet idag och fick veta att allt såg bra ut så nu kan jag slappna av. Eftersom vi även ville veta könet (om det gick) så fick vi veta att det förmodligen kommer bli en tjej. Barnmorskan tyckte hon såg blygdläppar men helt säker kan man ju inte vara förräns bebisen kommer ut i sommar. Men lite kul att få veta ändå :)


Redan när jag slutade med p-piller och vi började försöka bli gravida började jag på en annan blogg. Det var lite sisådär med inläggen i början men nu skriver jag där med ofta och tänker att det är onödigt med 2 bloggar att uppdatera. Så går nu över till min andra blogg som heter
medei - Min tid som gravid. Och tänker att jag kommer tillbaka hit sedan när bebisen har kommit.

      
                         
                     Fick dessa tre bilder med oss från ultraljudet idag ♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis :) Vad mysigt med en liten tjej, förhoppningsvis :)

Postat av: Carro

Vad roligt, grattis! :)

2012-03-14 @ 18:38:41
URL: http://lalesfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback