Borta hela dagen.

Idag har vi har vi knappt varit hemma. Åkte till mormor och morfar i förmiddags. Blev bjudna på lunch - ostpanerad torsk, äggsås och potatis. Det bjöds även på en marängefterrätt. Min kusin Ulrika och hennes son Vilgot var också där, även Sandra och Filip :) Det var lika gott och trevligt som vanligt.

            
         

Vid halv tre tiden var det dags att åka vidare. Åkte först och hämtade Petra hemma hos henne och sen åkte vi vidare till Fredrik och Linda. Svärföräldrarna var så klart också där. Fredrik (Marcus bror) fyllde 28 år förra veckan, eller veckan innan det, kommer inte ihåg så bra.
Det bjöds iallafall på fika och en supergod tårta som påminde lite om deras bröllopstårta. Fredrik hade också fått ett spel i julklapp, men som han redan hade så idag hade vi med ett nytt spel istället. Svenskar, tror jag det hette. Jag tyckte det var lite kul trots att jag kom sist, haha.

Ikväll ska jag och Marcus vara hemma och mysa i soffan till Melodifestivalen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback