Sol och övningskörning.

Idag var det ju sol och sommarvärme som de hade lovat. Se där. Skönt. Jag har dock inte varit ute så mycket. Hämtade kartonger från källaren. De sista att gå egenom dvs julsakerna. Tänk va mysigt det blir sen när 1 advent kommer. Kommer bli första julen i den här lägenheten. Min och Marcus andra jul tillsammans. Men ne vi ska väl inte prata jul redan.

Jag och Marcus har varit till Fjugesta och hans föräldrar idag. Blev bjudna på fika. Jag fick köra. Men jag är inte redo för stadskörning så vi åkte först till Bista där vi var igår och så fick jag repa lite innan vi åkte gamla vägen till Fjugesta. Jag tycker att det gick rätt bra men Marcus kalla mig för fartdåre. Lite sämre gick det på vägen hem när jag skulle ut i en korsning precis i början och det kom bilar så stannade sen kom det en bil bakom som stod asnära och jag fick motorstopp. Blev nervös och fick typp 20 motorstopp till. Haha. Kanske inte 20 men många. Bilen bakom körde om. Jag tänkte nästan ge upp men sen blev det bättre.

Nu är det slutbloggat för idag.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback