Oktober, sol och kalas.

Denna månad har inletts med mycket fint väder och ett trevligt 3 års kalas för mitt kusinbarn Vilgot i Hökarängen, Stockholm. Jag och Marcus åkte bara över dagen så det blev ingen sovmorgon eftersom vi skulle vara i Stockholm vid lunchtid. Blev bjudna på lunch. Mormor och morfar hade också åkt från Örebro men de stannade i Stockholm för att umgås lite med Mats och hans sambo Svetislav. Ulrikas pappa, hans fru, deras yngsta son och Ulrikas farmor var också där. Min moster kom hem från Turkiet under förmiddagen så hon hann inte komma förräns vid 16-tiden när det var dags för oss andra att åka hem.

Vilgot var glad och var nog mest intresserade av de hårda paketen. Han fick ju både kläder och leksaker av oss. Han hade önskat sig bilar och böcker vilket han fick massor av. Han blev så glad :) Sen är hans favorit tydligen choklad så fikat gick i chokladens tecken, men kladdkaka, frusen chokladcheesecake och chokladmuffins med dumle. Sött men gott ;)

     
     
           
           
           
           

Ojoj. Nu stickar klockan iväg och vi ska jobba imorgon så ska väl börja göra mig iordning för sängen. Marcus är typ redan klar.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback